EnglishPolishRussian

ROZPOCZNIJ KARIERĘ W EL-IN

Fundamentem działania naszej firmy są pracownicy. Aby wzmacniać ten fundament poszukujemy osób zdeterminowanych do osiągania celów.

 

Przedsiębiorstwo EL-IN Sp. z o.o. zatrudnia obecnie ponad 200 wykwalifikowanych pracowników personelu stałego. Kadrę firmy stanowią pracownicy z bogatym doświadczeniem, którzy gwarantują wysoką jakość świadczonych usług, a jednocześnie są wychowawcami dla energicznego i kreatywnego personelu z krótszym stażem.

 

Pracownicy EL-IN biorą udział w szkoleniach powiększających kwalifikacje, a system motywacyjny zapewnia maksymalną mobilizację w osiąganiu wyznaczonych celów.

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU

Zapraszamy do współpracy na następujących stanowiskach:

Miejsce pracy: cała Polska

INŻYNIER BUDOWY

Opis stanowiska:

  • Planowanie, organizowanie i nadzorowanie robót,

  • Prowadzenie dokumentacji budowy,

  • Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP,

  • Przygotowanie dokumentacji powykonawczej,

  • Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych.
     

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne – inżynier budownictwa,

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • Znajomości oprogramowania: MS Office, MS Project, AutoCAD,

  • Zaangażowanie w realizowane projekty,

  • Odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu,

  • Gotowość do pracy na terenie całego kraju,

  • Prawo jazdy kat. B.

 

Miejsce pracy: cała Polska

ELEKTROMONTER

Opis stanowiska:

  • Budowa, konserwacja i utrzymanie infrastruktury energetycznej (podstacje trakcyjne, linie zasilające, itd.),

  • Budowa kablowych i napowietrznych linii energetycznych nn i SN,

  • Realizacja bieżących zadań związanych z montażem urządzeń elektroenergetycznych, rozdzielnic, oświetlenia.
     

Wymagania:

  • Wykształcenie min. zawodowe, o profilu elektrycznym lub elektroenergetycznym,

  • Dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,

  • Uprawnienia SEP „E”,

  • Brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy na wysokości,

  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole,

  • Gotowość do pracy na terenie całego kraju.

Miejsce pracy: cała Polska

OPERATOR KOPARKI / KOPARKO-ŁADOWARKI

Opis stanowiska:

  • Obsługa sprzętu,

  • Dbałość o stan techniczny sprzętu,

  • Pomoc przy wykonywaniu robót budowlanych,

  • Utrzymanie w sprawności technicznej narzędzi wykorzystywanych podczas wykonywanych prac.
     

Wymagania:

  • Wykształcenie min.: zasadnicze zawodowe,

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • Ukończony kurs na koparki/koparko-ładowarki,

  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole,

  • Gotowość do pracy na terenie całego kraju,

  • Prawo jazdy kat. B.

Regulamin plików cookies i polityka prywatności